Boze bewoner huurwoning

Het heeft heel erg lang moeten duren (ruim 10 maanden) voordat ze in actie kwamen. In verband met de schimmel en vocht in ons huis. Ze zijn ook niet erg punctueel met afspraken en of terugbel verzoeken. Ze komen geen afspraken na of schenden je privacy. Wij hadden namelijk de afspraak gemaakt met J. A. van Quawonen. Dat hij bij de eerst reparatie zou zijn, zodat alles goed zou verlopen in ons huis. Omdat wij de vertrouwen kwijt waren na die lange tijd van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Maar hij was er niet op Vrijdag 26-07-2019. Maar 26-07-2019 kwam er wel een busje van het bouwbedrijf Van A. Voor een reparatie voor de algemenen voordeur die al maanden geleden is gemaakt.

Niemand van de bewoners heeft gebeld voor de voordeur. Dat er zomaar iemand langs komt gebeurd wel vaker. Er zijn een hele hoop mis communicaties binnen en buiten Quawonen.

Dit hebben wij genoeg gerapporteerd. Er is een hele administratie rapportages…

Daarnaast ben ik aangerand door B. die in december het bouwbedrijf Van A. werkte. Die is toen op staande voet ontslagen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Maak je eigen website aan bij WordPress.com
Aan de slag
%d bloggers liken dit: